Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2008 02:26 - Човек демон
Автор: piju Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1082 Коментари: 1 Гласове:
0



Дори и да обичаме някой винаги го нараняваме,независимо каква е причината ...най-боли когато нараняващ любим човек ,защото нараняваш и себе си ... Чустваш се най-злия човек тодава,разбираш че си наранил някого едва тогава като го погледнеш в очите и видиш горчевината от твоя плод който си посял.Колко можеш да наранчваш,човека които е готов на всичко за теб ,дори и да пожертва живота си ...осъзнатата грешка е коварно и болно нещо от което получаваш само и единствено скръб.Аз съм наранила през живота си единствено един човек за когото ми пука ,толкова много го обичам бих жертвала всичко за този човек,но вместо това всяка вечер го наранявах с бесмислени думи които изричах...След това разбирах каква грешка съм допуснала но вече беше късно за всякаква прошка...не не ме мрази този човек ,но аз се мразя и то много за това което правех всяка вечер....толкова много се раскаивах всяка вечер ... болеше ме ацки много ....

Искъм само да направя този човек най-щастливия и по някав начин да компенсирам случилото се ,дали само едно „съжелявам”ще свърши работа? Не мисля иска се много повече за да оправдая и поправя грешките си...Защо нараняваме най-близките в нашия живот?Защо вместо да ги правим щастливи ние все повече ги нараняваме, без да искаме? Не виждаме ли че така нараняваме и себе си?Защо не си вдигнем носа и не кажем смело”ние ще се променим от утре”,”ние можем”,”ние ще го направим”?Толкова ли ммного ни коства да се раздедем когато обичаме,с цялото си сърце и същество?Погледни проблема си в очите и си обещаи и на останалите „аз от утре съм друг” ,”аз ще съм много по добър човек за околните от колкото днеска”....Обичайте хората които ви заобикалят ,защото някой ден ще трябва да обичате себе си.....



Тагове:   човек,   демон,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. frostblade - Разчувствах се...
20.07.2008 01:20
Написаното ме разчувства (е,почти де,но все пак е нещо)

Добра работа! Продължавай все така!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: piju
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14829
Постинги: 7
Коментари: 7
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930